Limon Ağacı 2. Bölüm Yorumlar

7 Comments:

Adsız said...

valla bu diziyi çok beğendim çok güzel bir aşk dizisi olacak öyle görünüyor.çok tebrikler daima izliyorum 2 bölümünüde kaçırmadım kaçırmayacamda çok tebrikler VERRYGOOD:D:D:D

erhan said...

Kadın başrol oyunusunu çok beğendim.Diziye yakışıyor,ayrı bir saflık katıyor.Bence çok yerinde bi karar.Dizilerin yeni yüzlere ihtiyacı var.Başarılar

Adsız said...

bence bu dizi süper finali olmasını hiç istemem süper ya

Unknown said...

SLM ARKADAŞALR ÇOK GÜSEL BİR AŞK HİKAYESİ GİBİ ÇOK GÜZEL BİR DİZİ AMA ÇOK GEÇ KOYUYORSUNUZ SAYIN YÖNETMEN O YÜZDEN İZLEYEMİYORUM BİRZ DAHA ERKEN SAATE YADA BAŞKA BİR GÜNE KOYSANIZ.........

...gysm... said...

arkadaşlara tamamen katılıyorum. kaan urgancıoğlunu zaten seviyoduk.selenayda doğallığı ve yeteneğiyle etkildi bizi:D sınfça izlioruz ne kadar etkilediğini siz düşünün artık:D:D tebrikler senariste sesleniyorum lütfen finali 5 yıl sonraya erteleyin:D:D çok beğendim görüşmek üzere:d

Adsız said...

film kısaca süperrrrrrrrr başka söze qerek yoq

Adsız said...

ya çok harika olmuş hiç bitmesin bayıldım.